уторак, 15. мај 2018.

Mladen Nestorović, Oprosti (uži izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (UŽI IZBOR)

OPROSTI


Ne govori
Pusti i mene da ćutim večeras
Nije mi do priče
Ne nudi, ne sipaj, ne želim piće
I kolena skupi
Prigrli ih rukama svojim
Večeras to neće biti ruke moje
Ne mogu posle svega

Oprosti

Ne ti, ti ćuti i dobro kolena stisni
Ne ometaj me
Ne skreći mi misli

Oprosti

Ne stigoh jutros ni oganj, ni bes
Ne stigoh zverinji arlauk
Ni vulkan olova, gvožđa i krvi
Samo dim i gar

Ogrni se, pokrij ramena
Sve tvoje kupke večeras mirišu na nju

Šifra: Barbarin vitez
Autor: Mladen Nestorović, Beograd, Srbija

Mladen Nestorović





















BIOGRAFIJA

Mladen Nestorović je rođen 5. januara 1974. godine u mestu Prijepolje, Republika Srbija. Danas radi i stvara u Beogradu. Član je Saveza književnika u otadžbini i rasejanju, Udruženja nezavisnih pisaca i Srpskog umetničkog društva Beograd. Piše prozu i poeziju. Radovi su mu objavljivani u više Književnih zbornika. Objavio je knjigu „Buđenje zveri“, prvi deo trilogije „Spas“, koja je pored domaćih, pronašla svoj put i do čitalaca u dijaspori. U pripremi za štampu su još dve knjige, „Zaboravljeni strah“, drugi deo trilogije „Spas“ i zbirka socijalne i rodoljubive poezije „Radov lastar na dvosmernom putu“.

Нема коментара:

Постави коментар